Op relax dag naar de waterval

9 september 2017 - Batu, Indonesië

Eindelijk uit kunnen slapen tot 8 uur. Waarna we na een ontbijt zonder haast vertrokken naar een waterval dicht het hotel. Onderweg mooie vergezichten en pijnbomen,waaruit ze latex tappen voor de productie van terpentine. Verder overal olifantengras, dat als veevoer dient voor de koeien van de plaatselijke boeren. Dit gras wordt in grote bundels vervoerd op hun brommertje.

Bij de waterval aangekomen werden we begroet door een groep apen die in de bomen leven, maar zodra ze toeristen bespeuren, als een speer naar beneden komen want ze zijn verzot op nootjes. Het uiteindelijk doel was de waterval die we bereikten door een paradijselijke natuur. De waterval op zich was een bezoek waard.

Terug in het hotel genoten we van relaxen bij het zwembad. Marijke en Rita besloten hun nagels te laten manicuren. Dat konden ze niet laten voor zo'n prijsje. het duurde immers maar een minuut of 20 ( dachten ze ). 2 uur later, na een behoorlijke mislukte manicure en 300.000 roepia armer , was het inmiddels etenstijd. Weer een illusie armer en met handschoenen aan gaan we vannacht naar de Bromo voor een hopelijk  spectaculaire zonsopgang.

1. Henk silver:
    9 september 2017
    Ik mis de mooie nagels op de foto
    Lilian
  2. Herman en Aad:
    9 september 2017
    Dus lekker een rustige dag, ook wel fijn he, heerlijk aan het zwembad en niets moeten.
    Morgen weer vroeg op om naar Bromo te gaan , nemen jullie iets warms mee want daar kan het erg fris zijn, maar o zo mooie om te zien in een woord geweldig.
    Heel veel plezier maar weer.

Gr Herman en Aad
  3. Piet en Anita:
    9 september 2017
    Wat een mooie foto's met die aapjes. Geweldig toch als je die eten kan geven. Dit maak je in Nederland toch niet mee. Gelukkig hebben jullie even kunnen relaxen, want dat heb je af en toe wel nodig op zo'n reis. Groetjes Piet en Anita.
  4. Rieneke en Dries:
    10 september 2017
    gelukkig ook een relaxte dag en een keer uitslapen.
    Wat een byzondere vakantie. Heel mooi allemaal.
    Nog veel plezier de komende dagen.
  5. Daan en Corrie:
    11 september 2017
    Geweldig wat jullie allemaal meemaken! En wij ook een beetje!!!! Wel een echte "doe vakantie" . Mooi om zoveel van de cultuur te proeven.