Reacties

Herman en Aad He he , eindelijk in Singapore , wat een mooie en… 25 aug. '17
Dennis Ziet er leuk uit. Maar mannen wel gewoon aan de Hollandse… 25 aug. '17
Toine en Barb We wensen jullie en goede, veilige reis. Eerst naar… 23 aug. '17
Robert en Elly Scheppers We wensen jullie een hele fijne vakantie toe ! Geniet… 22 aug. '17
Fam. Brinkenberg Alvast een hele goede en gezellige reis. Wij volgen… 21 aug. '17
Sonja de Mul Een heel goede reis toegewenst!!! Erg leuk dat ik… 21 aug. '17
Jan en Ina Wij vinden het leuk om jullie te volgen en wensen… 20 aug. '17
Jan en cathrien Een voorspoedige en goede reis toegewenst wij zullen… 20 aug. '17
Arnold & Petra Dat gaat vast een hele mooie reis worden. We gaan… 17 aug. '17
Saskia Alvast een hele fijne vakantie. En we gaan jullie… 15 aug. '17
Henk silver tjonge, jonge , jonge 4 weken zonder onze geliefde… 14 aug. '17
Ton en Maria Bruin We wensen jullie alvast een prachtige reis toe en… 14 aug. '17
Adri en Nelly We wensen jullie een prachtige reis en gaan jullie… 13 aug. '17
Visgilde Jan Eskes Terneuzen Wat leuk om jullie weer te mogen volgen! Een hele… 13 aug. '17
Daan en Corrie Fijn dat we weer met jullie "meemogen" We… 13 aug. '17
Dian de de Mul Wij wensen jullie natuurlijk van harte een ongelooflijk… 13 aug. '17
Piet en Anita We zijn natuurlijk heel benieuwd naar jullie reisverhalen… 13 aug. '17
Suus Een hele fijne reis en ik ga jullie natuurlijk weer… 13 aug. '17
Sonja en Angelo Weer helemaal leuk om ook deze reis te kunnen volgen! 13 aug. '17