Goodbye Sumatra, Hello Java

2 september 2017 - Jakarta, Indonesië

Onze laatste avond in Sumatra sloten we af met een 'diner' (:  samen met onze gids Maduro en onze chauffeur meneer Moes. Lekker gegeten en daarna hotel opgezocht. Gelukkig een 'rustige' nacht. Vanochtend om half 9 vertrokken richting vliegveld. Onderweg nog even gestopt bij een waterval . 4 Dagen lang vieren moslims het offerfeest en slachten een rund of geit. Langs de weg zagen we dan ook veel bloedige slachtpartijen.  Het viel ons op dat de lokale bevolking het geweldig vindt om met ons op de foto te gaan. Bij de slachting werden we zelfs belaagd door de jeugd die smeekten om een selfie samen met ons.

Goede vlucht gehad met Guarda Indonesia. Om 4 uur geland. En door de gids Ari en chauffeur Buti naar het hotel gebracht. Weer even wennen aan een nieuwe gids.

Morgen vroeg op ( en dat nog wel op zondag ) want om half acht vertrekken we naar Bandung.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Herman en Aad:
    2 september 2017
    Dus nu in Java, geweldig .
    Op naar Bandung ,veel plezier daar , en wij horen jullie verhalen morgen weer.
  2. Sonja en Angelo:
    2 september 2017
    Wat een belevenissen weer, jullie zijn wel populair zeg
  3. Henk silver:
    2 september 2017
    Wij zijn bijna jaloers.Hoop dat jullie van de verdere reis net zoveel zullen genieten.Bandoeng is mooi.
    Henk en Lilian
  4. Sonja de Mul:
    2 september 2017
    Dat is wel een reis om nooit te vergeten! Ik vertrek ook morgenvroeg zelfde tijd, maar niet naar Bandoeng. Veel plezier!
  5. Nel:
    3 september 2017
    We genieten iedere keer weer van jullie mooie foto's en verhalen!
    Prachtige reis leuk ook voor het thuisfront om het zo mee te maken!
    Veel plezier op Java!
  6. Piet en Anita:
    3 september 2017
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen over Java. Veel plezier daar en hopelijk geen aardbeving meer.